ESPORT BLANC ESCOLAR! (EBE)

Un any més els alumnes de cicle mitjà de l’escola  poden gaudir del programa esport blanc escolar.

El programa Esport Blanc Escolar és la primera iniciativa portada a terme per promocionar i popularitzar els esports d’hivern a Catalunya. El programa va destinat a la promoció de l’esquí escolar, en les seves diferents modalitats, entre els alumnes de les escoles de les comarques del Pirineu.

L’Esport Blanc Escolar es va implementar de forma experimental el curs 2013-2014 comptant inicialment amb la participació de 20 escoles. Actualment hi participen alumnes de cicle mitjà de més de 90 escoles i de nou comarques diferents.

El passat 15 de gener els i les alumnes de 3r. varem poder realitzar la primera sessió amb èxit tot i que hi havia molt poqueta neu. Un grup d’alumnes va iniciar el programa amb l’esquí alpí i d’altres amb el surf de neu.

Els alumnes de 4t. iniciaran el programa el proper dia 28 de gener si el temps ho permet.

Aquest programa forma part de l’àrea d’educació física.

Podeu veure més imatges de la primera sessió al instagram del nostre centre.