Cada hivern, l’alumnat de cicle mitjà de l’Escola Joan Maragall participa en l’Esport Blanc Escolar, una experiència que combina esport, natura i convivència.
Les jornades comencen amb el desplaçament fins a les estacions d’esquí, on, amb l’ajuda de monitors i professorat, els infants practiquen diferents disciplines com l’esquí alpí, nòrdic i el surf de neu. Al llarg del dia, també participen en activitats pedagògiques vinculades a l’entorn, que complementen l’aprenentatge.
La graduació de neu posa punt final a aquesta experiència tan especial. Es tracta d’una trobada festiva on participen només els alumnes de 4T i que se celebra a l’estació de La Molina. Reuneix les diferents escoles del Ripollès participants en el programa. Durant aquesta jornada de cloenda, els alumnes poden escollir la modalitat que prefereixen, ja sigui esquí alpí o surf de neu, i comparteixen un dia lúdic amb altres centres. L’acte culmina amb el lliurament de diplomes i un petit obsequi.
La valoració de l’activitat és molt positiva. Es tracta d’una proposta molt enriquidora que any rere any deixa una empremta molt especial.
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar