EL DR. HOPPER VISITA 5è

Dimecres dia 6 de març, els alumnes de 5è A i B ens vam trobar una sorpresa quan vam arribar a l’escola: la visita del Dr. Hopper!

El dia anterior, vam estar treballant les habilitats per la vida, a partir d’un vídeo d’un doctor anomenat Dr. Hopper que s’havia trobat amb un virus que feia que les persones estiguessin deprimides, tristes i sense autoestima.

Així, doncs, dimecres al matí va aparèixer un detectiu a la classe que, a banda de fer-nos riure i passar-nos-ho molt bé, ens va fer reflexionar amb un concurs per saber les nostres habilitats i veure si estàvem infectats pel virus que vam conèixer ahir. Després de tot això, ens va explicar que ell, el detectiu, era el mateix Dr. Hopper i, finalment, ens va comentar que la solució per curar aquest virus és un secret que només els nens i nenes de 5è sabem…

Amb això, vam aprendre com n’és d’important, estimar-se a un mateix, conèixer-se bé i confiar en nosaltres.