EI INICIEM EL PROJECTE “ON HI HA AIGUA?”

Emoció, recerca, descoberta… La Ratolina mina, personatge motivador del projecte, es va presentar a la classe amb una carta dient-nos que ens deixaria pistes per tal de descobrir el tema del projecte d’aquest curs.  A partir d’aquell dia, ens va anar deixant activitats, jocs, reptes que ens van portar a fer una recerca: globus als punts on hi havia aigua, un conte on una ratolina volia descobrir on arribava el riu, paraigües per tot al passadís, un joc de pistes al pati, lletres per construir paraules/frases, una capsa plena de paraules i imatges de l’aigua, endevinalles… Tota aquesta recerca ens va portar a descobrir el projecte d’aquest curs: “ON HI HA AIGUA?”

VÍDEO DE L’INICI DEL PROJECTE al ritme de la cançó de Txarango “Una Lluna a l’aigua”.

Llavors, va començar el treball per escollir el nom de la classe. A partir d’imatges, l’alumnat va escollir possibles noms.  Es va fer una votació.  Cada nen/a va posar un gomet al costat de les imatges que més els hi agradaven.  Hi va haver un empat, per tant, es van haver de repetir les votacions amb les paraules més votades.  Finalment les 3 classes d’educació infantil tenim nom:

P3- CLASSE DE LES GOTES

P4- CLASSE DE LES BOMBOLLES

P5- CLASSE DE LA PLUJA

VÍDEO DE LES VOTACIONS I NOM DE LA CLASSE al ritme de la cançó de Txarango “Una Lluna a l’aigua”.