DRETS DELS INFANTS

Avui, 20 de novembre, és un dia molt especial, ja que se celebra el Dia Universal de l’Infant, coincidint així amb l’Aniversari de l’aprovació de la Convenció dels Drets de la Infància, que es va fer el 20 de novembre de l’any 1989.

Aquesta Convenció va ser la més universal dels tractats internacionals i va establir una sèrie de drets per als nens i nenes per garantir-los una bona vida, salut i educació, el dret a jugar, a la vida familiar i a la seva protecció enfront de la violència i la discriminació.

La nostra escola ha participat en un acte organitzat pel Consistori Infantil de l’Ajuntament de Ripoll.
L’Eva Gámez i l’Aina Martínez, les nostres representants, han llegit un emotiu manifest. Els nens i les nenes de 6è han fet enlairar uns globus carregats de bons desitjos que viatjaran amb els globus que, també, han deixat anar, a les 11 del matí, les altres escoles.

Ha estat un acte molt bonic.