Donació de llibres per Sant Jordi

Els llibres són aprenentatge, diversió, imaginació, cultura… A través d’ells podem viatjar a altres mons, compartir emocions, somniar, conèixer…
Moltes històries que s’amaguen entre les pàgines es poden explicar si, en lloc d’amuntegar els llibres en un racó, es regalen o donen. I justament això és el que vàrem demanar a l’alumnat i famílies de l’escola. Amb motiu de la celebració de la festa tradicional catalana de Sant Jordi, es va proposar fer una recollida de llibres, contes, revistes… que tenim a casa i ja no utilitzem, per portar-les a la nostra escola i quedar a la biblioteca de centre.
La donació va ser un èxit! Mireu, tots els llibres ja han estat classificats a la biblioteca de l’escola i estan a punt per ser llegits per l’alumnat del centre de cares el curs vinent. Quina il•lusió i quines ganes de descobrir noves aventures plegats!

Moltes gràcies a tothom qui ho ha fet possible!