CARNESTOLTES 2020

Una de les festes més divertides de l’any és el carnestoltes 😛 .

Un any més, la comissió de festes s’encarrega de gestionar-la i així crear-la entre tots. Ha estat una setmana molt divertida on alumnes, mestres, personal i famílies han treballat per aconseguir que la traca final de divendres a la tarda sigui un èxit.

Els alumnes de cicle superior ens han sorprès amb un pregó fantàstic i ben preparat.

Els alumnes de cicle mitjà han treballat de valent per fer unes consignes i els cartells de les mateixes.

Els artistes de cicle inicial han creat uns cartells molt bonics.

Els alumnes d’educació infantil han estat els encarregats de crear una Reina de Carnestoltes amb els cabells liles ben original.

Tots i cadascun dels cursos han preparat un ball de rua.

I finalment, el nostre super bidell, com és tradició, ha cremat La Reina Carnestoltes 2020!

Aquí us deixem un petit vídeo i recull d’aquest magnífic dia! Esperem que us agradi!