Caixes de Nadal; som escola verda!

El passat Nadal els nostres alumnes amb l’ajuda de les famílies van realitzar una manualitat molt bonica centrada en la temàtica de caixes de Nadal.

Fa 10 anys que l’escola Joan Maragall col·labora amb les famílies per tenir  l’escola decorada i ambientada amb motius Nadalencs reutilitzant materials de rebuig: cartró, envasos, paper, materials de l’estació de l’any :pinyes, branquetes ,fulles…

Els primers anys tots els treballs recollits a la nostra escola ,s’utilitzaven per decorar el pavelló  del poble. En motiu de les Festes Nadalenques també participàvem en una activitat que es deia “la Ripi Joc “que organitzaven els botiguers.

Gràcies a la bona participació i acolliment de les famílies l’activitat s’ha anat continuant i els últims anys es decora l’escola amb tots els treballs que han portat els nens i nenes que més endavant tornaran a casa .

En tot aquest temps els treballs presentats han estat: Corones ,centres de Nadal, garlandes, estrelles ,ninot de neu, Tió, arbres de Nadal ,Reis, boles de Nadal o flocs de neu, etc.

Aquest any els motius han estat : Caixes decorades, sempre reutilitzant material reciclable .

Tot aquest treball es porta a terme gràcies a l’organització de la Comissió d’Escoles Verdes, la participació de tot el claustre de professors i sobretot, el més important  totes les famílies que amb la seva bona acollida ho fan possible, per tal de tenir una escola decorada i ambientada com cal aquests dies.

Moltes gràcies per participar un any més amb propostes molt boniques!