APRENDRE DES DE CASA – RECURSOS

La pandèmia del Coronavirus ens ha obligat a fer una aturada i quedar-nos a casa amb l’objectiu d’evitar l’expansió d’aquest virus.

A continuació us oferim un llistat d’enllaços on podeu trobar activitats diverses per continuar aprenent des de casa i combatre, també, l’avorriment.

Seguint les indicacions dels experts, és recomanable que els infants mantinguin els horaris i els hàbits d’estudi amb activitats diversificades i evitant l’exposició excessiva a les pantalles. També, és un bon moment per estar en família i compartir les tasques domèstiques.

RECORDEU: És important que continueu treballant també la lectura i l’escriptura, és a dir, treballar sobre paper. Llegiu llibres, contes i còmics; escriviu en fulls o en una llibreta: el vostre diari de cada dia, històries inventades,  prediccions de futur, desitjos… A la tornada ens ho podeu ensenyar. Serà una experiència inoblidable!

Esperem retrobar-nos tan aviat com sigui possible i continuar la nostra tasca educativa amb normalitat!

RECURSOS I PÀGINES WEB

Acompanyeu els infants en la tria de l’app o recurs més adequat, en el funcionament i durant el joc.

RECURSOS GENERALS
PER LLEGIR I ESCOLTAR:
MATEMÀTIQUES

Els alumnes de Cicle Inicial poden continuar practicant matemàtiques amb l’aplicació de l’aula bmath, descarregable per a tauletes i mòbils.

Com a novetat podeu accedir a innovamat.com/blog on trobareu recursos per a treballar les matemàtiques.

Altres enllaços de matemàtiques:

ANGLÈS

Tot l’alumnat d’Educació Primària de la nostra escola té accés a la plataforma digital d’anglès amb usuari i codi personal: www.go.richmonddigital.net.

També us podeu descarregar l’App gorichmond per a tauletes o mòbils  i repassar el contingut del vostre llibre de text d’anglès amb jocs i cançons.

ROBÒTICA

Jocs de programació per a totes les edats:

MUSICA
ORIENTACIONS PER AL CONFINAMENT