Activitats de Nadal

Durant les últimes setmanes de trimestre l’escola i les famílies hem estat preparant diverses manualitats per engalanar l’escola amb motius nadalencs.

El CEE Dr. Ramon Surinyach, com cada any, ha fet una proposta nadalenca. Enguany ens han animat a crear uns originals arbres de Nadal sota el lema “arrelem la inclusió”

Mireu les fotos

La comissió d’escola verda ha proposat fer uns ninots de neu amb material reciclat. L’elaboració s’ha fet des de casa amb la participació de les famílies.

Mireu el vídeo.

La comissió de fil musical ha proposat fer unes estrelles nadalenques que decoren les entrades i l’escala del centre. L’elaboració ha sigut a càrrec de l’alumnat de l’escola.

Mireu les fotos

Agraïm totes les propostes i la participació de les famílies i l’escola. Tenim l’escola molt bonica!