CASTANYADA 2021

Avui per celebrar la tradicional festa de la Castanyada hem iniciat el dia explicant contes a Educació Infantil i Cicle Inicial.

Els nens i les nenes de Cicle Mitjà i Superior han estat preparant i assajant, amb molta il·lusió, els contes que avui han explicat i escenificat als seus companys petits de l’escola.

L’alumnat de Cicle superior ha representat el conte “Castanyes amb banyes” als nens i nenes d’Educació Infantil.

L’alumnat de Cicle Mitjà  ha representat el tradicional conte de “La Castanyera” a la classe de 1r i “La Castanyada” a la classe de 2n.

Ha estat una activitat molt ben treballada i que ha agradat tant a grans com a petits!

Seguidament, a la tarda, hem sortit a ballar i menjar castanyes i mandarines al pati.

GALERIA D’IMATGES