CREEM!

El passat mes de gener, varem iniciar el taller de “Creem” dins de l’oferta d’activitats de la dinamització de patis amb una vessant més plàstica. Aquest es realitza tot els dimecres i donat l’èxit del taller, per demanda de l’alumnat participant, a partir del mes de març es farà dos dies (dilluns i dimecres)

Els nens i nenes de cicle mitjà i superior, voluntàriament, poden apuntar-se al taller un parell de dies abans per poder treballar la creativitat de forma cooperativa i democràtica. El resultat és una manualitat realitzada en equip, tot i que no sempre hi ha els mateixos alumnes.

La temàtica es decideix entre tots els participants d’aquell dia, de manera consensuada, així com el disseny.

A continuació podeu veure una petita galeria de fotos del procés i el resultat. 🙂