Durant el segon i tercer trimestre hem estat treballant la Sda dels castells. Com a cloenda hem fet dos activitats : una sortida al castell de Montesquiu i una festa medieval.
Hem pogut observar com és per dins el castell de Montesquiu, hem gaudit moltíssim i hem après moltes coses!
La festa medieval ha estat un èxit, gràcies a la col·laboració de famílies i músics. Junts fem camí! Vam començar amb una cercavila de gegants acompanyats per en Cèsar que ens va tocar el sac de gemecs i l’Ester amb el timbal. Després vam gaudir amb 4 tallers medievals: maquillatge amb henna, pintura amb espècies, jocs medievals i decoració d’escuts. Vam acabar amb la dansa dels set salts famílies, infants i mestres.
Mireu, mireu…






























