Taller de moviment. Tercer de primària.

Aquest curs els alumnes de 3r estem realitzant un taller nou que anomenem Taller de moviment.
Aquest, és un espai on experimentar amb el cos: redescobrint moviments, posant atenció a tots els sentits i a deixar-nos dur per l’impuls dels sentiments.
Les propostes són diverses: hi ha estones per a l’expressió, per a la cerca, per a l’absorció de l’après. Hi ha experimentació del traç, creació de personatges instantanis i contacte amb els companys.
El treball a partir del cos en moviment ens permet descobrir i aplicar de forma global tot allò que aprenem a l’escola en altres àmbits: matemàtic, lingüístic, musical…
És un lloc de contacte amb un mateix i on experimentar amb els vincles, els límits, les mirades, a partir del joc com a primer canal d’aprenentatge.