2n. Sortida amb les biòlogues de l’Escola de Natura del Corredor

Hem tingut l’ocasió de gaudir d’una jornada amb els nens i nenes de segon i amb les biòlogues de l’Escola de Natura del Corredor, molt a prop del nostre centre educatiu. Hem fet un itinerari als voltants de la Plaça de la Sardana i en els petits bosquets on hi està ubicada. Hem après diversos aspectes sobre la temàtica de les Plantes del nostre entorn, les autòctones, i la diferenciació entre aquestes (arbust, arbre i herba). També, quines són les seves adaptacions al medi, els cicles de la vida d’aquests éssers vius o les relacions d’aquestes amb alguns insectes. Pel que fa al projecte de les Aus, hem pogut observar els ocells que hi ha a l’entorn proper i reconèixer alguns dels seus cants més característics. Amb tot, hem fet un registre de totes les observacions amb la nostra llibreta de camp que ens ha estat molt útil per anotar tot el que ens semblava interessant. Fins i tot, hem utilitzat els binocles o les lupes per aconseguir observar, de més a prop, algunes de les espècies de plantes i d’ocells que hem trobat.