Informació piscina

Famílies!

El curs 2022-2023 continuem oferint l’extraescolar de piscina per a l’alumnat de l’escola.

Tot i que les inscripcions seran entre l’01 i el 23 de setembre d’enguany, us avancem els horaris i preus per a la vostra informació:

HORARIS

PREUS

(inclou assegurança d’accidents)

Matrícula ordinària

10% descompte abans 30.09

Matrícula Família Nombrosa

P3 i P4

Dilluns a les 17:30

158,00.-€

142,50.-€

119,25.-€

Dimarts a les 17:15

Primària

(2 torns)

Divendres a les 17:15

149,25.-€

134,65.-€

112,70.-€

Divendres a les 18:05

L’activitat començarà la setmana del 03.10.2022

Quan disposem de tota la documentació actualitzarem la web per a que pugueu formalitzar la matrícula.

Som a la vostra disposició a piscina.lasinia@gmail.com

Salut!!

Relleu extraescolar anglès!

L’AFA informa que la persona encarregada de portar l’extraescolar d’anglès finalitza aquest curs el seu pas per la Sínia. Per això es fa una crida a qualsevol persona interessada que vulgui continuar amb la gestió de l’activitat enviï un correu a l’adreça de l’AFA afa@escolalasinia.com

Seria interessant que algú s’animés com més aviat millor per tal de compartir la gestió durant el temps que queda de curs. És una activitat que no dona molta feina i a la vegada et fa mantenir un vincle actiu amb l’AFA. Així que animeu-vos perquè si no surt ningú, el curs vinent no es podrà portar a terme l’activitat!!