5è. Es fa saber!!!

Hola. Som els nens i nenes de comunicació de 5è -Turó de l’home de l’Escola La Sínia. Nosaltres tenim la feina de comunicar-vos tot el que passa a l’escola o altres coses que estan relacionades.

METEOROLOGIA:

Us recordeu de la borrasca Gloria? Ara hi ha hagut un canvi i ha vingut el anticicló que ha provocat pujades de temperatura i sol radiant per les zones de Catalunya.

SIMULACRE DE INCENDIS:

Fa uns dies va haver-hi un simulacre d’incendis. Tots estàvem a les nostres aules fent la nostra feina i de cop va sonar la alarma. Tots vam sortir de la nostre aula i la Montse V va dir pel megàfon que era una emergència i que evacuéssim l’edifici. Vam sortir al pati i vam fer les files d’emergència i al cap d’una estona ens van dir que era un simulacre i vam tornar a las aules

CARNAVAL:

Les consignes de Carnaval les faran 3r i 4t. Us hem d’informar que els grups de Carnaval els sabem des de fa poc. També us informem que les consignes de l’any passat no es poden repetir. Hauran de ser unes de noves i diferents. Encara no sabem quin dia, el rei Carnestoltes dirà les consignes..

DINERS 6è:

Els nens i nenes de 6è estan recaptant diners per anar-se’n de viatge de final de curs. A la fira de la Candelera van muntar una paradeta per guanyar diners. A l’hora de sortir del cole, cada divendres, segueixen muntant una taula de venda de berenars.