Tret de sortida de la Setmana Temàtica

El passat dimecres 7 de desembre els infants de l’escola vam passar el dia al Parc de Torreblanca. Allà va començar la SETMANA TEMÀTICA, ja que vam fer el tret de sortida.

Quan vam arribar, després d’esmorzar, els diferents cursos vam realitzar una gimcana pel parc. Teníem un objectiu clar: ajudar a la Tona! No la coneixíem ni sabíem què volia, però vam anar seguint diferents pistes i indicacions que trobàvem pel parc fins a arribar al laberint. Ella era allà, asseguda, pintant i amb el seu gorro posat.

Vam parlar amb ella i ens va explicar què li passa… està feta un embolic! La seva mestra li ha fet un encàrrec i està perduda. Els nens i nenes, quan ho van saber, li van proposar que vingués a l’escola aquest divendres. Estan convençuts que la poden ajudar i la poden guiar cap a la resposta que necessita.

Així doncs, divendres a l’espectacle, la Tona vindrà i descobrirem si, gràcies a les actuacions de tots els nens i nenes de l’escola l’ajudarem a donar resposta al seu gran maldecap.

Us enllacem la carpeta amb fotografies.