El dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, hem gaudit molt d’unes jornades literàries amb propostes noves i algunes recuperades d’altres anys.
De bon matí, hem rebut un regal, per part d’antigues mestres o treballadores de l’escola i algun expert. Teatre, contacontes i poemes musicats per a tots els infants de l’escola.
Després del pati, hem pogut viure l’experiència de l’apadrinament lector entre tots i totes les alumnes i mestres de La Sínia.
I finalment, per la tarda, hem tingut una vivència experimental, un intercanvi de llibres. Tothom ha pogut passar per la paradeta de llibres a agafar un llibre i un punt de llibre dissenyat expressament per aquesta ocasió.
Tot ha estat preparat amb tot el cor i amb l’ajuda essencial dels i les alumnes de quart, que són els encarregats del treball pel col·lectiu de la biblioteca, i que ens han fet de llibreters a les paradetes. Gràcies i fins l’any vinent!

