NOUS PODCASTS DE RADINA, LA RÀDIO QUE ET FASCINA!

Les últimes setmanes els alumnes de 6è Els encantats, hem estat gravant, editant i fent cartells per publicar al blog els nostres propis programes de podcast.

Primer de tot vam fer els grups de treball, després vam fer els guions del programa i vam estar unes quantes sessions practicant els guions. També vam crear la sintonia de Radina. Finalment vam gravar els programes i després els vam editar.

Per últim vam fer els cartells que podeu trobar a l’entrada de la porta dels Encantats.

Hi ha programes de tota mena: entrevistes, esports, critiques, música i humor. Us convidem a escoltar els podcasts de la classe, aquí els teniu: Entrevistes, El món és boig, “Chismetime”, Màxim humor, No et quedis parat i balla! i Sport plus.