NOU MURAL AL PATI

Durant el tercer trimestre del curs els alumnes de 6è hem dut a terme un projecte ben especial. Per tal de poder deixar la nostra empremta a l’escola, vam tenir la idea de pintar un mural expressant el que significa l’escola La Sínia per a nosaltres. Després de tots els cursos viscuts, teníem moltes idees que volíem que apareguessin al mural.

Per a realitzar aquest ambiciós projecte, vam demanar ajuda a una artista local, que a més, va ser alumna de La Sínia fa uns anys. La Connie ens va guiar al llarg de tot el procés creatiu, va agafar les nostres idees i esbossos i va fer una proposta de mural on quedaven recollides diferents emocions i conceptes. També ens va explicar quin és el seu procés de creació, quines eines fa servir, quines coses l’inspiren, etc.

Un cop teníem la proposta de mural i la bastida ben col·locada, vam anar passant en petits grups i seguint les instruccions de la Connie, vam anar pintant les diferents parts del mural, com podeu observar a les següents imatges. Ella ha estat qui ha pintat les parts que requerien més detall i expertesa, gràcies al seu talent el producte final d’aquest projecte ha estat espectacular!

Finalment, cal destacar que la Connie ha creat aquest vídeo per recollir tot el procés creatiu del mural. Esperem que us agradi!

1. Samuel

Molt xulo ha quedat el mural a la paret. És molt maco veure la participació dels alumnes de 6è. Identifica molt bé el concepte de la sínia.
    Han deixat un mural fantàstic per la posterioritat. Moltes feliçitats a tots els participants.