LA RÀDIO DE 6È JA TÉ LOGO

Aquest curs els alumnes de 6è tenim a la nostra disposició un equip de ràdio que farem servir per arribar a tots els alumnes de l’escola i comunicar tot allò que desitgem.

Fa unes setmanes, en grups de 3, vam dissenyar un logo i un eslògan per a la ràdio i posteriorment, vam votar de manera anònima els dos logos que més ens agradaven. Van votar 45 persones dels 3 grups de 6è i el logo guanyador, amb el 44% dels vots és el que podeu observar en la següent imatge. L’eslògan d’aquesta ràdio és “Radina, la ràdio que et fascina”

Si voleu veure la resta de dissenys cliqueu sobre la imatge: