BENVINGUDA P3

Els infants d’I3 arriben a l’escola amb incerteses, somriures i il·lusions… El fet de començar l’escola és un procés difícil per a tots i totes, significa adaptar-se en un nou espai, amb nous companys i adults de referència que els ajudaran a sentir-se cada cop més segurs i tranquils a l’escola. Aquest procés és un camí que es va fent a poc a poc.

Així que des de l’escola volem acompanyar a aquests infants. Per això tots els nens, nenes i adults que formen part de la comunitat educativa de La Sínia creiem que és important dona’ls-hi la benvinguda de forma especial. Així que durant el mes de novembre alguns dels grups ens han preparat diferents regals per acollir-nos i fer-nos sentir que formem part d’aquesta comunitat.

I4: ORLES I BALL DE CAPGROSSOS I GEGANTS

I5: TEATRE

Ens va regalar una obra de teatre a l’espai de psico. En ser un espai fosc no van sortir les imatges així que ens quedem amb el record i l’emoció d’haver gaudit amb una posada en escena espectacular!

1r: TITELLES CANÇONS I CONTES

2n: REPRESENTACIÓ DEL CONTE “SHHHHH TENIM UN PLA”

3r: MÚSICA AMB ESTRIS DE CUINA

4t: BALL I MÚSICA