Preinscripció 2017-18

Publicació de l’oferta final 30 de maig
Publicació de les llistes d’admesos i llista d’espera, si s’escau 2  de juny

Període de matriculació del 12 al 16 de juny

Documentació que cal presentar:

• Original i fotocòpia del DNI. del pare i de la mare,  o tutor legal.
    • Certificat o volant municipal de convivència de l’alumne/a on consti que conviu amb la persona sol·licitant, quan el domicili que s’al·lega no coincideix amb el del DNI. Per formalitzar la matrícula cal portar el DNI renovat.
    • Certificat del lloc de treball o còpia del contracte laboral en cas de que es necessiti per la puntuació del barem.
    • Original i fotocòpia del llibre de família on consta l’alumne.
    • Original i fotocòpia de la cartilla de vacunacions.
    • Original i fotocòpia de la cartilla de la targeta Sanitària CAT (o similar)
    • Dues fotografies
    • Original i fotocòpia, si s’escau, del carnet de família nombrosa o monoparental
    • Renda anual de la unitat familiar, quan els pares/mares o tutors siguin beneficiaris de la renda mínima d’inserció
    • Altra documentació que es necessita pel barem de puntuació (Discapacitats o malaltia crònica)

La sol·licitud de preinscripció, que serà única, es presentarà:

• Al centre sol·licitat en primer lloc.
    • Oficina Municipal d’Escolarització.
    • Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament.
    • Telemàticament, a través del formulari que es pot descarregar a la web: www.gencat.cat/preinscripció/
      durant el període de presentació de sol·licituds.

La tramesa telemàtica de la sol·licitud genera un resguard que cal imprimir i signar i, adjuntant-hi la documentació necessària
i presentar-lo al centre demanat en primer lloc, a l’Ajuntament o als Serveis Territorials, dins el període de presentació de sol·licituds.

La presentació de sol·licituds d’admissió en més d’un Centre comporta la pèrdua dels drets d’opció del sol·licitant.

HORARI: 9:15 A 13:30  i 15:15 A 17:00

Si necessiteu més informació demaneu hora al telèfon 671573460