5è VISITA L’INS CAMPCLAR

Dilluns 6 de maig els alumnes de 5è hem visitat l’institut Campclar. Només entrar, ja ens esperava una de les responsables del projecte d’arquelogia juntament amb 5 exalumnes de la nostra escola (la Melany, l’Izan, el Raül, el Zakarias i l’Alba) que ens han explicat tot el projecte.

Hem visitat el museu amb les peces que han trobat, amb les  revistes explicatives que han fet, mosaics, jeroglífics..! Una feina fantàstica!

Tot seguit, ens han portat a l’excavació i ens han explicat com ho han fet, els estris que han utilitzat, com s’han organitzat… i finalment, hem vist un vídeo de tot el procés.

Aquí us deixem unes fotos