Sant Jordi 2019

Aquest dimarts passat va ser un dia ben assenyalat, 23 d’abril, Sant Jordi!!!

Al matí vam poder gaudir de dues paradetes de llibres a l’escola. Una formada pels alumnes de 6è on venien llibres que el propi alumnat havia portat de casa. Eren llibres que ja havien llegit i rellegit i que encara estaven en bon estat per a que els aprofités una altra persona. L’altra paradeta era de l’AMPA on es podien veure llibres per colorejar i d’enganxines i unes gorres noves amb el seu logo.

Abans del pati, a cada classe es va fer un esmorzar especial amb galetes, entrepans de xocolata, begudes… Tot per disfrutar de la festa plegats!

A la tarda i per primera vegada a l’escola, vam celebrar un Certamen Literari. L’alumnat va preparar un text dies abans i en va fer la lectura davant de les mestres i els mestres. Aquests van decidir qui havia treballat més el text i, per tant, n’havia fet una millor lectura. Dues persones de cada curs van ser escollides per a respresentar la classe davant de tota l’escola i les famílies que ens van voler acompanyar.

Esperem el proper Sant Jordi amb un bon regust de boca, després d’haver gaudit d’un dia ben bonic acompanyat de llibres, roses i bones lectures.

Clicant aquí podreu veure algunes fotos de la nostra celebració!

Bona diada de Sant Jordi a tots i totes!