Acolliment famílies

WEB de l’escola

El centre disposa d’un web amb la informació pública.

S’hi poden trobar informacions diverses:

• Documents oficials del curs escolar.
  • Informació de l’AFA.
  • Menú del menjador.
  • Horari de secretaria
  • Dates de pre-inscripcions i matrícules.

L’equip docent de l’escola és l’encarregat de publicar els articles a la pàgina web de les diferents activitats que es van fent durant el curs.

Aquest web està realitzat aprofitant el servei nodes que ofereix el Departament d’Educació.

Google Workspace

L’Escola La Floresta, per tal de poder garantir al màxim la competència digital del nostre alumnat, disposa dels serveis gratuïts de Google Workspace, per anar adequant les metodologies de treball a les noves tecnologies que ens ofereix el món digital.

La nostra escola ha anat implementant aquesta plataforma com a eina de treball complementari per a diverses matèries.

Una de les eines que ens ofereix GSuite és Google Classroom per obrir-nos una porta digital per connectar tota la comunitat educativa en un entorn àgil, motivador i molt entenedor.

Reglament d’ús general de Google Workspace:  Google Workspace (G Suite) - Humaniza

• Les famílies hauran de firmar una autorització i acceptar les condicions d’ús del compte dels/les alumnes.
  • És responsabilitat de les famílies vetllar pel bon ús del compte.
  • Cap família podrà utilitzar el compte dels seus/ves fills/es en activitats alienes a l’escola.

Dinantia

Dinantia és la plataforma de comunicació dirigida a escoles, professors, pares i alumnes que utilitza el nostre centre.

Quan el centre envia un missatge, rebràs una notificació al telèfon mòbil. Rebre i enviar missatges no et suposarà cap tipus de cost i descarregar l’aplicació és gratuït.

Dinantia permet enviar arxius adjunts juntament amb els missatges. El centre podrà enviar imatges, vídeos, documents, etc. Les famílies també podran enviar missatges, justificar absències, signar un document, etc.

L’escola et podrà enviar missatges perquè puguis autoritzar sortides escolars i pagar-les, concertar reunions, etc.

A més, les autoritzacions signades des de Dinantia tenen validesa legal.

Dinantia

Descàrrega gratuïta de l’app

Descarregar l’aplicació no suposa cap cost i es pot instal·lar a mòbil o tablet.

Descarrega Dinantia per Android en Google Play

Descarrega Dinantia per iPhone en la Apple Store