BENVINGUTS A L’ESCOLA LA FLORESTA!

FI DE CURS 2019-20!!!

Benvolgudes famílies,
Hem arribat al final d’aquest curs 19-20 que mai oblidarem i que, encara que no ens hem pogut abraçar per acomiadar-nos, us volem expressar el nostre amor a través d’aquest video de fi de curs.
Esperem que us agradi tant com ens agrada a nosaltres.
Ens… Llegeix més»

AJUTS DE MENJADOR CURS 20-21

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu el període per a demanar l’ajut de menjador per al proper curs 20-21 és del 8 al 23 de juny (ambdós inclosos).
Aquesta convocatòria té diferents tipus de sol·licituds:
A. ABREUJADA: Per als alumnes que ja van sol·licitar aquest ajut el curs 19-20… Llegeix més»

Reobertura de centres educatius juny 2020

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, a partir de l’1 de juny es comencen a reobrir els centres educatius.
Us deixem la informació sobre la reobertura a les escoles públiques de Tarragona ciutat, de les que formem part, i també el Pla de reobertura de la pròpia escola.
Llegeix més»

IMPORTANT: PREINSCRIPCIÓ CURS 20/21

Benvolgudes famílies,
Us informem que la Preinscripció 20/21 per als ensenyaments obligatoris (segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria) serà del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos).
Degut a la situació actual provocada per la COVID-19, la preinscripció es farà preferentment de manera… Llegeix més»

CARTES AMB COR: TU POTS AJUDAR!!!!

Benvolgudes famílies,
Trobem a faltar els vostres fills/es, esperem que tots/es estiguin bé.
Com que els nens/es están en confinament, ens agradaria proposar-vos una activitat solidària: CARTES AMB COR.
Es tracta d’escriure una carta o fer un dibuix ben bonics per als malalts de COVID-19 que están… Llegeix més»

Manualitats de Pasqua!!

Benvolgudes famílies i alumnat,
Aquí us deixem unes manualitats de Pasqua per aquesta setmana, però podeu adaptar-les i fer noves creacions. També n’hi ha en anglès!
Deixeu volar la vostra imaginació! Bona Pasqua i Happy Easter!!!
Llegeix més»