BENVINGUTS A L’ESCOLA LA FLORESTA!

INFORMACIÓ SERVEI DE MENJADOR CURS 20-21

Benvolgudes famílies,
Us trametem la informació sobre menjador que ens ha fet arribar l’empresa ALIMENTART per tal que els vostres fills/es puguin gaudir d’aquest servei durant el curs 20-21.
Rebeu molts ànims i una forta abraçada.
Escola La Floresta

Estimadas familias
 Empezamos este curso con el deseo de que todos… Llegeix més»

FI DE CURS 2019-20!!!

Benvolgudes famílies,
Hem arribat al final d’aquest curs 19-20 que mai oblidarem i que, encara que no ens hem pogut abraçar per acomiadar-nos, us volem expressar el nostre amor a través d’aquest video de fi de curs.
Esperem que us agradi tant com ens agrada a nosaltres.
Ens… Llegeix més»

AJUTS DE MENJADOR CURS 20-21

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu el període per a demanar l’ajut de menjador per al proper curs 20-21 és del 8 al 23 de juny (ambdós inclosos).
Aquesta convocatòria té diferents tipus de sol·licituds:
A. ABREUJADA: Per als alumnes que ja van sol·licitar aquest ajut el curs 19-20… Llegeix més»

Reobertura de centres educatius juny 2020

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, a partir de l’1 de juny es comencen a reobrir els centres educatius.
Us deixem la informació sobre la reobertura a les escoles públiques de Tarragona ciutat, de les que formem part, i també el Pla de reobertura de la pròpia escola.
Llegeix més»

IMPORTANT: PREINSCRIPCIÓ CURS 20/21

Benvolgudes famílies,
Us informem que la Preinscripció 20/21 per als ensenyaments obligatoris (segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria) serà del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos).
Degut a la situació actual provocada per la COVID-19, la preinscripció es farà preferentment de manera… Llegeix més»