Jornada sobre la igualtat de les dones a la nostra societat

Estimades famílies,

Durant el segon trimestre vam treballar la importància de les dones a la nostra societat. I sabeu com vam treballar-ho?

Primer de tot, vam demanar a l’alumnat que dibuixés diferents persones que es dedicaven a oficis associats als homes, així com:

• una conductora d’autobús
  • una conductora de metro
  • una cirurgiana
  • dues Mosses d’Esquadra
  • dues Guàrdies Urbanes
  • una àrbitre de futbol
  • una esportista d’elit de l’exèrcit del Pakistan
  • una arquitecta
  • una política

A més de dibuixar a aquestes persones, es demanava a l’alumnat que li posessin un nom a aquesta persona. I com podreu observar en els següents vídeos, la majoria d’alumnat associava els diferents oficis a homes i per tant, posaven noms d’homes.

Posteriorment, es va proposar a l’alumnat si volien conèixer a aquestes persones i molt gratament, les vam convidar a entrar amb nosaltres a l’aula i compartir una estona perquè poguessin explicar com era la seva experiència laboral sent dones.

A continuació podreu veure la reacció de l’alumnat i com ens vam enriquir escoltant tot allò que ens van explicar.

Visites de les diferents dones a EDUCACIÓ INFANTIL:

Visites de les diferents dones a CICLE INICIAL:

Visites de les diferents dones a CICLE MITJÀ:

Visites de les diferents dones a CICLE SUPERIOR:

Esperem que ho gaudiu tant com ho vam fer nosaltres!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *