L’escola

El nostre centre és integrador de totes les cultures des de fa més de 25 anys i respectuós amb les diferents identitats.

La nostra escola és de dues línies. És una escola oberta al barri que participa activament en les activitats proposades per l’entorn del centre.

Intentem donar resposta a les necessitats del nostre alumant, atenent les individualitats mitjançant: l’aula d’acollida, reforços, aules d’educació especial i agrupaments flexibles per treballar les àrees competencials.

Tenim pissarres digitals a totes les aules i fem ús de les noves tecnologies per treballar els diferents continguts de manera més interactiva i actual.

Educació infantil compta amb una tècnica d’educació infantil (TEI) i una auxiliar d’educació especial que atén els alumnes que més ho necessiten.