Fundació IMO

L’escola forma part d’un programa ocular que duu a terme la Fundació IMO amb la col.laboració de Fundació La Caixa i Càritas.

Mitjançant exploracions oculars gratuïtes es pot fer un diagnòstic precoç de malalties oculars. Aquest diagnòstic és fonamental no només per a una correcta integració i rendiment escolar dels nens, sinó també per establir les bases de salut ocular en l’edat adulta, ja que la visió que no es guanyi durant la infància no es pot recuperar un cop finalitzat el període de desenvolupament visual (sobre els 8-10 anys). Per tant, com més aviat es detectin els problemes visuals més efectiu serà el seu tractament.

D’aquest programa en gaudeixen els alumnes des de P3 fins a 6è.

Cada 6 mesos, la fundació IMO efectua aquestes exploracions oculars i en fa el seguiment.

La fundació IMO també gestiona la gratuïtat de les ulleres per als infants que les necessiten.