Dia Mundial de les Llengües Maternes

El passat dimecres dia 21 de febrer l’escola va celebrar el Dia Mundial de les Llengües Maternes. Vam convidar les famílies a venir-nos a llegir contes en la llengua que parlen a casa.

En diem llengua materna gràcies a les comunitats primitives, en les quals el pare era la figura caçadora i la mare era qui s’ocupava de les tasques de criança dels fills, i per tant els ensenyava a parlar. La llengua materna és, per tant, aquella llengua que adquirim de forma natural i sense intervenció pedagògica. També s’anomena així la llengua en la qual millor s’expressa i pensa una persona que ha estat exposada a diversos idiomes des de ben petita.

Aquí us deixem unes quantes imatges dels racons de lectura que es van formar a l’escola durant la celebració: