A 5è ens visita l’Oriol Canosa

La tarda de dimarts 20 de febrer va ser ben especial per a l’alumnat de 5è, ja que vam rebre la visita de l’escriptor Oriol Canosa, autor entre d’altres, de l’Illa de Paidonèsia i la sèrie Els robotots.

Durant el 1r trimestre, vam llegir un dels seus llibres, “El bandit i les bessones Mataquín”, que concursa als premis Atrapallibres d’enguany.

A l’alumnat li va fer especial il·lusió fer una trobada amb la persona que hi ha darrere del llibre.

L’Oriol va respondre les preguntes dels nens i nenes de 5è. Ens va parlar de l’ofici d’escriptor, de la seva afició per caminar (ha recorregut Europa a peu 2 vegades!), dels seus anteriors oficis (va treballar de cuiner en un refugi de muntanya i va ser llibreter).

Després vam estrenar dos jocs de taula, el “Qui soc?” i l'”Oca del bandit”.

Va fer una tarda molt emocionant! Oriol, gràcies per la teva visita!