Educació Física (3r trimestre)

Aquest trimestre a Primària  ens hem centrat en l’expressió corporal i la dansa, i també hem practicat jocs tradicionals al cicle mitjà i jocs més  preesportius als cursos superiors.

A més a més, a cinquè hem acabat Vela gaudint d’un matí de multiesports aquàtics (Kayak, Paddle Surf gegant i Vela) i després hem rebut un certificat per la realització del curs. El temps i l’estat de la mar ens van acompanyar en aquell dia. Va ser fantàstic!

Amb l’alumnat de sisè vam visitar La Ciutat Esportiva, on ens vam reunir amb altres escoles i vam conèixer de primera mà els esports que es poden realitzar a Blanes amb un tastet de les diferents entitats, a part de poder participar d’una xerrada d’en Raúl Sánchez, protagonista del documental “26 d’abril”.

I amb cinquè vam participar de la jornada a la platja Mulla’t per l’esport organitzada pel GTEF practicant diferents esports i jocs a la platja. Les activitats van ser un èxit i vam gaudir remullant-nos per atenuar la calor.

Us deixem un recull d’imatges perquè veieu què bé ens ho hem passat!!