Agermananent.

Benvolgudes famílies,
Dijous 18 de desembre, a un dia de començar les vacances escolars, vam gaudir d’un matí d’agermanament on alumnes de Primària i Infantil van compartir espais de joc lliure a través de jocs de taula, construccions, i racons de creació i dibuix.
Va ser un… Llegeix més»

CONCERT

S’apropen les vacances d’hivern i, amb elles, ha tingut lloc el nostre concert de final de trimestre, una activitat ja tradicional a l’escola.

Ha estat una estona plena de música, nervis, somriures i emocions, en què l’alumnat ha pogut expressar tot el que ha treballat amb moltes ganes i dedicació.

Ens ha fet molta il·lusió poder-ho viure plegats i obrir l’escola a les famílies.

Esperem que n’hàgiu gaudit i que aquests dies de pausa us permetin descansar i cuidar-vos.

Des de l’escola, us desitgem unes molt bones vacances!

A continuació trobareu els enllaços a les diferents actuacions del concert.

DIMARTS 16 DE DESEMBRE

I3 Una estrelleta a la panxeta.

I4A Una estrella jo faré.

I5A He fet un ninot de neu.

2n El tió

4t S’acosta el Nadal.

5èA Viu el Nadal.

 

DIMECRES 17 DE DESEMBRE

I4B  Una estrella jo faré.

I5B He fet un ninot de neu.

1r Primer ve Nadal.

3r Torna a ser Nadal.

5èB Viu el Nadal.

6è Aquí és Nadal i estic content.

 

Presentadors i presentadores.

 

 

 

Excursió al museu de la pagesia

 

El dimecres 5 de novembre l’alumnat de Cicle Inicial va anar d’excursió al Museu de la Pagesia.

Allà, van fer unes activitats molt divertides i motivadores per saber i aprendre com vivia la gent de pagès i poder conèixer i veure els objectes antics més típics o habituals que s’utilitzaven.

Va ser un dia molt enriquidor i van poder jugar i relacionar-se amb nens i nenes del cicle.