Participació en el Consell dels Infants de Badalona!

L’alumnat de 6è de la nostra escola, un any més, participa en el Consell dels Infants de Badalona (CIB).

El CIB és un òrgan de participació ciutadana que permet donar veu als nostres infants en la presa de decisions per la millora de la nostra ciutat.

Aquest any el tema central és el 60è aniversari de la Declaració dels Drets dels Infants, a més de celebrar també el 15è aniversari del naixement del CIB.

Les tasques d’inici de curs han sigut fer 2 cartells per promocionar els drets dels infants i també promocionar La Setmana dels Drets dels Infants, que se celebrarà al novembre a la nostra ciutat amb diverses activitats dedicades a aquest tema. Aquests cartells es podran veure exposats en diversos llocs de la ciutat.

Us deixem amb algunes imatges de les propostes de cartells que han realitzat el nostre alumnat, a més de l’elaboració dels cartells que s’exposaran pels carrers de Badalona.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *