General

Les cabres d’en Peyu I3

Tots els infants d’Infantil vam anar a visitar les Cabres d’en Peyu. Ens va agradar molt la visita i tenir les cabres i cabretes tan a prop nostre. Poder-les alimentar, tocar i donar el biberó a les més petites va ser molt enriquidor.Aquí us deixem un recull de fotografies i vídeos d’aquell dia!

Les cabres d’en Peyu I3 Llegeix més »

Tornen els patis tranquils!

Ara fa un parell de setmanes, que s’han tornat a fer els patis tranquils de l’Ítaca. La comunitat de mitjans i la comunitat de grans, gaudim de l’espai interior de l’escola tot fent jocs de moviment, dibuixant i pintant i, fins i tot, hi ha els qui preferim seure entre coixins i llegir tranquil·lament. Mireu

Tornen els patis tranquils! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut