La fàbrica de Colacao
El dimarts 22 els alumnes de 5è vam visitar la fàbrica de xocolata de la ColaCao, va ser una experiència molt dolça.
La fàbrica de Colacao Llegeix més »
El dimarts 22 els alumnes de 5è vam visitar la fàbrica de xocolata de la ColaCao, va ser una experiència molt dolça.
La fàbrica de Colacao Llegeix més »
Les nenes i els nens de 4t, van fer una desfilada amb la cançó: Com una lluna l’aigua.
Els més petits i petites de l’escola, van fer una desfilada amb la cançó: A l’hivern fa fred.