Regals dels Reis
Avui després de molts dies de vacances hem tornat a l’escola i a l’arribar a la classe ens hem trobat molts regals per jugar i compartir amb tots els companys i companyes.
Regals dels Reis Llegeix més »
Avui després de molts dies de vacances hem tornat a l’escola i a l’arribar a la classe ens hem trobat molts regals per jugar i compartir amb tots els companys i companyes.
Regals dels Reis Llegeix més »
Abans de marxar de vacances vam fer una carta pels Reis Mags d’Orient que li va fer arribar la patge Reial que va venir a l’escola. Els Reis ens han fet arribar un missatge!!
Missatge del Reis Mags d’Orient Llegeix més »
Aquest dimecres 21 a 5è hem descobert, per fi, qui s’amagava darrere les notetes i regalets que hem trobat aquest dies de final de trimestre. Cadascú hem rebut una postal amb la descripció de la companya o company i un ninot de neu saltamartí (tentesieso en castellà). Mireu quina alegria ens ha fet!!!
Amic o amiga invisible Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r us presenten: I’m a littel snwoman
I’m a littel swoman Llegeix més »
Avui hem tingut una visita sorpresa. Ha vingut la Patge Reial a buscar la nostra carta i ens hem posat molt contentes i contents.