Una visita molt especial…
Aquest dimarts ha vingut amb el cistell ben ple la castanyera!
Una visita molt especial… Llegeix més »
Aquest dimarts ha vingut amb el cistell ben ple la castanyera!
Una visita molt especial… Llegeix més »
Els nens i nenes de 5è, avui hem fet dolços de xocolata. Primer de tot hem dividit quants grams, litres… necessitàvem de cada ingredient. Tot seguit hem començat a seguir la recepta i ens han quedat uns dolços boníssims!! Cliqueu a la imatge per veure com ho hem fet.
La classe dels Fabricants de Joguines ha anat a la Ludoteca de Sant Roc. Allà hem vist que realment hi ha molts tipus de joc i joguina i ens ha encantat. Repetirem! Si voleu veure totes les fotos que hem fet cliqueu a la imatge
Sortida de I5 a la Ludoteca de Sant Roc Llegeix més »
El divendres la Castanyera ens va fer arribar una carta… ens va dir que vindria el dia 31 a repartir castanyes torradetes. I avui hem vist que ha arribat la Castanyera de les muntanyes, el dia 31 es “transformarà” i ens portarà castanyes a tots els nens i totes les nenes de l’escola. Estem molt
Ha arribat la Castanyera! Llegeix més »
La classe de la fàbrica de la xocolata ja hem arribat a la casa de colònies. Si cliqueu a la imatge podreu anar veient les fotos.
Els infants d’I3 estem treballant els colors de la tardor. Mireu que bé ens ho hem passat! Cliqueu a la imatge per veure totes les fotografies i vídeos.
Pintem la tardor Llegeix més »
Avui al matí ens hem iniciat anar amb les bicicletes al pati dels grans. Cliqueu a la imatge per veure totes les fotografies.
Un nou dia ple d’aventures hem passat.
Segon dia de Colònies 6è Llegeix més »