ODS de proximitat: el CPI

Al MIP tenim la sort de formar part del grup de treball de Canal de Reporters 📽, que s’emmarca dins del PEDC

L’objectiu d’aquest equip és potenciar i recollir produccions periodístiques escrites ✍, de ràdio 📻, d’audiovisuals 📹. Per aconseguir-ho treballem en xarxa amb altres escoles i instituts de Catalunya i la primera proposta ha estat dissenyar notícies 📰 basades en els ODS que siguin vivencials i significatives pels nostres infants, per tant, cerquem productes de proximitat.

L’alumnat de sisè B som els encarregats d’elaborar la primera producció i hem decidit explicar a la resta de Catalunya el funcionament del CPI (Consell de participació infantil) del qual formem part.

Des de MIP TV fem de videoreporters amb el nostre ODS de proximitat.

#canaldereportersODS