I4 i I5 SORTIDA AL LABO6 – MANRESA

Hola famílies!

El passat divendres, dia 24 de novembre, l’alumnat d’I4 i I5 vam anar d’excursió a Manresa.

Vam poder gaudir d’activitats científiques que el LAB 06 ofereix, el qual és un centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats obert a escoles i famílies.

En primer lloc, vam fer un taller de BOLES DE TERRA i seguidament vam passar a una SALA amb un material fantàstic, amb el qual vam aprendre ciència i vam investigar a través del joc.

Després, vam anar al Parc de l’Agulla, on vam dinar i jugar una estona.

Vam gaudir d’un dia ple d’aventures i somriures. FEU UN CLIC A LA SEGÜENT IMATGE PER GAUDIR-NE VOSALTRES TAMBÉ.

PER SI US INTERESSA ANAR AL LAB06 AMB FAMÍLIA US DEIXEM INFORMACIÓ AQUÍ: Postal_06_families 2023 WEB