Apadrinem el nostre patrimoni: L’escola El Palau

Durant aquest curs 2021-2022, els nens i les nenes de 6è hem recuperat un projecte que ja vam iniciar a 3r. sobre la nostra escola.

Enguany, hem treballat en grups sobre diferents aspectes dels inicis de la nostra escola i, a més, hem adquirit noves informacions gràcies a les entrevistes realitzades a dos ex-alumnes. Són aspectes com l’edifici i la seva inauguració, el pla d’estudis, l’alumnat del centre, l’entorn i la història a l’època i la línia del temps que compara la creació dels centres escolars a Molins.

També podreu consultar-ho, cercant els codis QR que trobareu en espais del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *