4t. ANEM A LA RÀDIO i A LES BOTIGUES AMB EL GRAN RECAPTE !!!!

Els i les alumnes de 4t seguim realitzant tasques per donar a conèixer el nostre projecte.

En aquesta ocasió ens hem repartit. Un petit grup ha anat en representació de la classe a una entrevista en directe a Ràdio Molins de Rei per explicar el nostre projecte. I la resta del grup ha anat a unes botigues del barri, a preguntar si volien col·laborar amb nosaltres amb El Gran Recapte.

Els comerços que participen conjuntament amb l’escola en la recollida solidària, destinada a comprar aliments per a les persones i famílies que ho necessiten són: ferreteria Rovtor, congelats El Glaçó, Fotoprix, sabateria L’Escala, pastisseria Cardona i la botiga de joguines Eurekakids. Moltes gràcies !

Si voleu escoltar l’entrevista a la ràdio cliqueu el següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *