Aquesta setmana us volem presentar la Margaret i la Christine Wertheim germanes bessones que van néixer a Brisbane, Austràlia el 20 d’agost de 1958. Les dues germanes resideixen actualment a Los Angeles, Califòrnia.
Margaret és una escriptora de divulgació científica australiana que ha escrit diferents publicacions sobre la història cultural de la física.
La seva obra té una doble perspectiva, la ciència i les matemàtiques, que apareixen representades a través dels seus llibres, articles, conferències, tallers i exposicions.
El 2003 van fundar l’Institute For Figuring, una organització sense ànim de lucre que concentra la seva lluita en el projecte Crochet Coral Reef on a partir de corall fet amb ganxet denuncien la pèrdua d’aquest ecosistema tan ric i divers a causa de l’escalfament global.


