Com no podia ser d’una altra manera, avui a la tarda hem anat a berenar pa amb botifarra. Tradicionalment el dijous gras és el primer dia del Carnaval o Carnestoltes, tot i que actualment en nombroses poblacions la festa s’ha ampliat en el nombre de dies de celebració. És tradició menjar botifarra d’ou en aquest dia a més d’altres de semblants com la blanca o la negra. També és costum la truita de botifarra. A l’hora d’esmorzar, per postres o per berenar, en els carnavals més autòctons es menja la coca de llardons. Avui, a més, per esmorzar la Reina Titus ens ha manat que portéssim tot de llaminadures i altres menges gens recomanables. Quin dia més profitós i més saborós!!!

Per veure les fotografies d’Educació Infantil de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.
Per veure les fotografies de Cicle Inicial de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.
Per veure les fotografies de Cicle Mitjà de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

