Un pingüí pel canvi climàtic

En motiu del treball del nostre projecte interdisciplinari, la pastisseria Fàbrega de Figueres, ens ha regalat un dels pingüins de la mona de Pasqua que va engalanar els aparadors de la pastisseria durant la setmana santa. El tema d’enguany es va centrar en el canvi climàtic i en el respecte cap a la natura. La mona, de dimensions considerables, va atreure la curiositat de grans i petits durant molts dies.

Ara, can Fàbrega ha volgut donar un dels pingüins a la nostra escola per tal de completar l’ambientació del centre i col·laborar, d’aquesta manera, a conscienciar als alumnes que tots hem de treballar en una mateixa direcció per tal de millorar el nostre futur. Moltes gràcies!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>