INCLOURE NO ÉS DEIXAR ENTRAR, ÉS DONAR LA BENVINGUDA

La comissió de treball “Equip Impulsor” el curs 2021-2022 va crear un vincle amb l’escola  Agustí Gifre de Sant Gregori, amb l’objectiu de compartir i experimentar varietat d’activitats de forma conjunta.

La primera trobada va ser ahir dimecres, els “Pica-soques” vam viure una experiència fantàstica a l’escola Agustí Gifre. Ens vam sentir molt ben rebuts i acompanyats durant tota l’activitat.

Després de presentar-nos vam visionar un vídeo del conte “El Cassó d’en Gerard“ i junts vam crear un mural amb el nom de les dues escoles.

Es van establir de seguida  vincles d’amistat i espontàniament ens oferien ajuda si la necessitàvem.

Després de la foto de grup  ens van convidar a sortir al pati per esmorzar i jugar una estona.

Quan marxàvem vam voler fer-nos tots una gran abraçada i ara ja estem pensant en el dia que hi podrem tornar.