ELS ABELLEROLS TREBALLEM ELS COLORS A TRAVÉS D’OBRES D’EN VAN GOGH

Aprofitant la visita d’un alumne de l’aula a l’exposició de Van Gogh a Barcelona, la Vanessa la seva mare, ens va portar làmines i el llibre sobre l’autor  i la  nostre proposta  va ser la de treballar els colors amb el suport de dues de les obres més destacades de l’autor.
L’activitat va consistir en l’observació de les obres dels “Gira-sols”, i “l’Autoretrat”, i a partir d’aquí elaborar amb una paleta de colors similars a cada una de les làmines.
Cada alumne  va pintar les seves làmines, i després vàrem fer un mural a l’aula exposant l’original i les nostres propostes.
L’Objectiu principal d’aquesta activitat és el treball del color, des de la perspectiva més estètica i des de l’observació de la paleta de colors càlids i freds.
El resultat va ser genial!