Treballem i Aprenem amb la PDI

La Pissarra Digital Interactiva (PDI), és una eina més d’aprenentatge que utilitzem a l’escola  per fer activitats diverses amb els i les alumnes. En les fotos veieu a l’Ares i el Yeslem realitzant activitats de causa-efecte fent ús de la PDI, la qual els aporta un extra de motivació en el seu aprenentatge, ja que l’estímul és més atractiu i visual.

L’alumnat pot accedir a la PDI de diferents maneres segons l’activitat, sigui a través d’un commutador o tocant ells mateixos la pissarra, d’aquesta manera afavorim que treballin diferents moviments motrius i de coordinació òcul-manual.

Aquest només és un tastet de les moltes coses que treballen i aprenen amb  la pissarra.